substitute book cover

Kampanie społeczne jako forma socjotechniki

Pawełczyk, Piotr Redakcja., Wolters Kluwer Polska

Year of publication: 2015.

Reklama społeczna, Socjotechnika, Marketing społeczny, Nauki społeczne, 2001-

available:

1 from 1

Author
Pawełczyk, Piotr Redakcja.
Wolters Kluwer Polska
Title
Kampanie społeczne jako forma socjotechniki
ISBN
978-83-264-8271-7 : zł 59
Place of publication
Warszawa :
Publishing house
Wolters Kluwer,
Year of publication
2015.
Volume
171 s. :
Dimensions
24 cm.
UDC
304.44
659.1
659.1:316.6
Object passwords
Reklama społeczna
Socjotechnika
Marketing społeczny
Nauki społeczne
2001-
Additional information
Rozdziały lub artykuły tej książki skatalogowano pod własnymi tytułami. Dostępne pod tytułem pracy zbiorowej.
Bibliogr. przy rozdz. Indeks. Bibliogr. przy rozdz. Indeks.
Współfinansowanie: Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Wydział Nauk Politycznych i Dziennikarstwa Współfinansowanie: Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Wydział Nauk Politycznych i Dziennikarstwa
020
%a 9788326482717
080
%a 304.44
080
%a 659.1
080
%a 659.1:316.6
245
%a Kampanie społeczne jako forma socjotechniki /
260
%a Warszawa : %b Wolters Kluwer, %c 2015.
300
%a 171 s. : %b il. ;%b il. ; %c 24 cm.
500
%a Rozdziały lub artykuły tej książki skatalogowano pod własnymi tytułami. Dostępne pod tytułem pracy zbiorowej.
504
%a Bibliogr. przy rozdz. Indeks.%a Bibliogr. przy rozdz. Indeks.
536
%a Współfinansowanie: Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Wydział Nauk Politycznych i Dziennikarstwa%a Współfinansowanie: Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Wydział Nauk Politycznych i Dziennikarstwa
648
%a 2001-
650
%a Reklama społeczna
650
%a Socjotechnika
650
%a Marketing społeczny
650
%a Nauki społeczne
700
%a Pawełczyk, Piotr %e Redakcja.
710
%a Wolters Kluwer Polska
920
%a 978-83-264-8271-7 : zł 59

Available items

1.
Accession: 010-010700
Signature: 316
Status: Checked in

Most often borrowed